Monday, June 8

Aman ha!

Beni bilirsiniz... Bilmesek burda ne isimiz var demeniz lazim. Lafi fazla uzatmam, croplar croplar oyle konusur yazarim. Kil olursunuz bana bazi bazi. Sanirsiniz sizi sevmiyorum da oyle kisa cevaplar veriyorum. Yok bitanem, olur mu. Benim genel hal ve tavrim boyle. Bunyem her bakimdan efficient takiliyor.

Fakat... Blog ile birlikte, sagolsun sevgili arkadasim gozlemlemis, daha uzun cumleler kurmaya baslamisim. Yakistiramamis, uyardi dedi yapma. Uzuldum, gozum gibi baktigim kral muamelesi cektigim blog megersem gizliden gizliye beni ozumden uzaklastiriyormus. "Daa yazmam ben sana". Benki, blogun adresini once lafiuzatmayalim.blogspot koyup sonra degistirmis, bir 'bi sus da sadade gel artik' lafini hayat felsefesi edinmis bir insan. Konusmalarin giris gelisme bolumlerinde transa gecip, sonuc bolumune full konsantre dalan... Restoranlarda kapida 'sigarali mi sigrasiz mi' diye tiz sesiyle beni kitleyen kizcagizlara 'SIZ' demekle yetinen ben!

kisa kesiyorum, siz anladiniz.

"Bir kelimeye
Bin anlam yukledim zaman
Sana seslenecegim"

3 comments:

  1. Hahahah mommy twenty something de ne tatli anlatir oysa, uzun uzun :)
    Diledigin gibi takil sekerim, blog senin keyif senin, kahya senin...minicik de kisacik da destanlar da yazsan, ufak yazim kurallarina dikkat et, thirty something okurlarinin bam telini gicirdatma, yeter! (Dur yaw olmadim daha thirty something filan...29.5 diyorummmmmm!!!)

    ReplyDelete
  2. guzel hos da paranoyak oldum. her yazdigimi en az 15 kere okuyorum kizarsin diye. aaa! hatta bunu bile iki kere okudum.

    ReplyDelete
  3. Yok be sen de, deli! Keyfine bak :)

    ReplyDelete