Wednesday, June 3

From unstable to stable

Arabayi evi esyalari satiyorum, yasadigim iyi kotu herseyi bu sehre birakiyorum. Kediyle baligi holdeki haliyi anneme veriyorum, bir de sen varsin canimin ici seni de terkediyorum.
Hayir durum bu kadar vahim degil... En azindan kedi ve balik senaryo disindalar. Araba... yok olmaz ayrilamam cigliklarimin arasinda, neredeyse 2 yildir benimle olan sevgili arabam, tombik, belki benden ayrilacak. Yine bir kararsizlik asamasi, burada sanirim Bing'e basvurmaliyim. "The world doesn't need another search engine, it needs a decision engine". Aynen katiliyorum, 2 yildir ardini arkasini kesmeden herturlu yanlis karari almis bendenizin ivedilikle bir decision engine'e ihtiyaci bulunmakta.

El Borne... Istanbul'un suyunun isindigina tam anlamiyla karar verilen ani canli canli paylasiyorum!

1 comment:

  1. sen tombik i satıyor musun??? burdan gordum, aradım, bir de call umu reject ettin?!?

    ReplyDelete