Wednesday, June 3

Buyuk konusanlara sevgilerlee!


Bugunun en guzel haberi, blogda yerini almayi fazlasiyla hak ediyor. Ehh, ne demisler buyuk konusma buyuk lokma yeme falan filan. Ister istemez Aralik 2008, bir Bebek aksaminda saraplari devirirken, cok iddiali soylene sozler geliyor aklima. "Evlenmek? Bir omur boyu ayni adamla, d'uh no way" diyor sevgili arkadasim. Ve bugun sabahin korunde gune gozlerimi "Guess what!!" mesajiyla aciyorum. Sanirim ayni anda 50 kisiye atilan mesajdan dolayi cevaplarimi gec aliyorum. Kendisinin analizlerine guvenirim, olcme tartma konusunda kosedeki manavin hilelerinden uzak, 'fair and to the point' yaklasimlari var. Malcolm Gladwell'in Blink'ini de okumus belli :)) Oscar gelinligi hak ettin tamam!

2 comments:

  1. hmmm ne zaman demişim ben onu, hiç hatırlamıyorum allah allahh...

    ReplyDelete
  2. ayni insan bana da bir yil once sarap marap yokken ortada ogle vakti soguk frappucino uzerine ayni seyi soyledi! :)

    ReplyDelete