Monday, June 8

Biomass vs. The Italian

Kimseyi gormedim ben senden daha guzel
kimseyi tanimadim ben senden daha ozel
kimselere de bakmadim aklimdan gecen
kimseyi tanimadim ben senden daha guzel

araya cizirtilar giriyor
"biomass yapmamaniz sizin kaybiniz bunu biliyorsun dimi", megersem muhabbet koyucam derken cocugun can damarina basmisiz, beni ters koseye yatirma cabasinda.
delikanliligini yere tukurerek kanitlayan bir toplumda, ben atiktan enerji ureticem diye ortaya atiyorsun kendini. Kabul ediyorum, ilerici dusunce, projeyide o muzikde duyabildigim kadariyla begendim, azmine ayrica hayran kaldim. Aldik 600 milyon $ krediyi (link vermeden duramam) EPDK'nin masasi 1 Kasim ruzgar basvurularindan gorunmez durumda, sen atiktan parayi vurmayi planliyorsun. Hele hele zeytinyagi atigindan. biz keyif insaniyiz, zeytin yer, zeytinayagiada bir guzel ekmek banariz. gerisi bizi baglamaz. saka bir yana, biomass henuz devletin verdigi tesvikler arasinda yer almazken sana tavsiyem, ispanyaya donusu olmayan bir bilet alip tesvigini ispanyol sirketlerinde araman. Arkadasim yolun acik olsun ama ilk dersimiz: biomass projenin finansman komisyonunu dusurmenin yollarini cumartesi aksami kafasi iyi olmus kizda aramayacaksin bir zahmet.

burakkk viski luuuttfeen.

biomass'n kiz arkadasi trip atiyor, mecburen bir sureligine gonul islerine daliyor.

rahatliyorum. "Sendennn daha guzelllll...."

ici icine sigmiyor, geri geliyor. bak diyor zeytinyagi atiklarinin %bilmem kaci bana kaliyor. sen daha armuttt toplaaa diyor bana. kibar ve sabirliyim, nerden kafa atacagimi kestiremessin.

Can havliyle bara kosuyorum.

buaralar ayiligim uzerimde ya, sirayi sallamadan kamikaze vaziyeti.
"you seem to be in a hurry"
Kotu bir ruyadan uyanir gibi, NuTerasin manzarasi, The italian ve "senden daha guzel" ile harkulade bir mix yapiyorum. barmen elini yavas tutuyor, viskiyi bir turlu bulamiyor... bitmis. gidiyor yenisi aliyor. halden anliyor :) ama her italyanda biraz gay havasi vardir, var midir? (paolo sen duyma). Bence bu tamamen 'approach' etmeyi bilmeyen turklerin husnu kuruntusu.

A big smile and "have a goodnight".

Artik biomass icin akol duzeyi fazla yuksek.



1 comment:

  1. sen once viski isterken ellerine hakim ol. ama biomass bayaga iyi !!
    Burak

    ReplyDelete