Saturday, June 6

-Ameliyat-

Bugunki ameliyatimdan bahsetmeliyim.
Once mekani soyle guzelce bir ozetlemekte fayda gorurum.

cesitli aletler var, bazilarindan iki tane, bazilari tek... kullanim sekilleride yanlis kullanima mahal vermemek amaciyla ozenle yazilmis. hangi alet vucudun neresine ne sekilde...

Ayni tarz giyinmis insanlar var.

Ekranlar var dort bir yanda.

Motivasyon amacli muzik bile mevcut.

Yalniz narkoz sordum, yok daha neler gibisinden bir bakis aldim su ayni tarz giyinenler tarafindan.

Bana donelim. Neden mi ordaydim? Aslinda uzun suredir gidip geliyorum, ama artik is ciddilesti. Aksiyon alma vakti geldi catti. Kladi sunun surasinda 3 ay... Eh onumuzde yaz...Caresiz kendimi uzmanlara teslim ettim.

Mekan: Hillside Trio
Operasyon: Abdominal Muscles

Evet egitmenim acimamis... madem minderde mekikten kaytariyorsun, buyur seni bu makineye zincirliyorum diye yazmis spor kagidima.

yok canim, o bir egzersiz aleti degil, bildigin nester kivaminda karin kesici testere. narkozsuz falan haaa!

Yaklasik 6 saat onceydi, simdi kanepeden bildiriyorum...

No comments:

Post a Comment