Friday, July 17

Ben kimim? Az mıyım çok muyum? Var mıyım yok muyum? Ben neyim? Masal mıyım gerçek miyim? Kaç mıyım göç müyüm? Hiç miyim suç muyum? Ben kimim?



Bir yandan hizla gunleri sayarken bir yandan yazi hakini vererek, cok hizli, cok sosyal, bol muzikli yasamak farz oldu. Caz festivaline bir turlu vakit bulamamaktan dolayi ic sizisi ceken bunye, solugu Nuteras Grupo X gecesinde aldi. Benim icin hep ilginc anilar biriktiken mekana latin jazz ne kadarda yakismis. Hafif yaz esintisi asirlar boyu dillere destan manzaramizla birlesince caz sevdigini dusundugumuz icin orda olan toplulugun ayakta muzige eslik etmesi dogal bir beklenti olur diye dusunuyorum. Nitekim Grupo'nun solisti de butun gece bunu bekledi, hadi kalkin, ingilizce anlamiyor musunuz kalkmadan nasil duruyorsunuz diye isyanlardaydi. Masa Turkleriyiz mubarek, kilimiz kipirdarmi, masalarimiza coreklendik, sanki agir abileriz de opera dinlemeye gelmisiz. Damardan latin muzigi de degil ki illaki salsa bilesin... Gozleri hafif kisip, muzige vericeksin kendini ey masa turku! masanda Turkiye'yi kurtarmayi birak, azicik sekil yapma da kalk! Ama hasa! Sertac Ortac haykirmali 'heyecandan isminiii bileeee kazidiimm bitik yuregimeee' , o zaman senin omuzlarinda kalcalarina ufak bir hareketlenme olusur. Fazla uzatmadan, ben cok eglendim dans eden 3 kisiden biri olarak. Darisi masadakilerin basina.

--Ahkam Deyince--

Dun gece Acikhava'da Candan Ercetin'in ilk gecesi... 'Senede birgun Candan ziyafeti' icin yerlerimizi aldik! Sarkilarinimi dinleyelim, eslik mi edelim, mimiklerine hayran mi olalim yoksa gecenin yildizi kemancilarina mi asik olalim sasirdik. Sarkilarinda ahkam kesmesine hayranim en cok. "Merak ediyorum ne yapacaksin benden sonraki hayatinda, o alayci gozlerin eglenerek bakacak mi baskasina aklin bendeyken hala" derken ki meydan okuyus!
Ve tabiiki icinde tutamadigi Arnavut kiz :)
Kapanistaki caz derlemesi - I feel good, unchain my heart!, sex bomb derken ucurdu da ucurdu!
Buradan hayatimi film yapmak isteyen yonetmene bir cift lafim olacak, soundtrack Candancigimdan oluversin bi zahmet. Unutturmayin, bir de benim torunlara hava atacagim, biz onu sahnede seyrettik diye!


bana anlatma sakın
riske girseydin eğer
yola çıksaydın eğer
neler yapardın neler

bana anlatma sakın
yelken açsaydın eğer
özgür olsaydın eğer
neler yapardın neler

sen iskeleye bağlı
fırtınalardan yoksun
tatlı rüzgara razı

ben açık denizdeyim
deniz bu beli olmaz
huyunu seveyim

5 comments:

  1. Evet simdi literally daha da uzaklarda acik denizlerdesin pisi'cigimm benim.. :( Ozlicem seni cokkk, ama bilirsin beni beklemeye alisigim.. Venge ve Zeytinli bizi beklerr, cok bekletme..!

    ReplyDelete