Wednesday, September 2

Avokadonun Gölgesinde


Tahmin ettiginiz gibi...
aksamustu serinligi
Dave Brubeck 'Like someone in Love'
Barselona'da ki yeni evimde çoook huzurlu birgün.

Ufaktan bir huzursuzluk var. İsmi Trinidad. Ufak tefek şeker görünüyor... Kendisi Barcelona'da tavsiye üzerine evi silip süpürecek olan kişi ancak henüz İspanyolca veya Katalanca'ya hakim olamadığımdan onu içeride kendi haline bıraktım. Ay yok bırakamadım gidip bakıcam ne yapıyor diye. son yarım saattir sadece hiç de kirli olmayan ocağı temizlemeyi uygun görmüş. Bir de beni markete gonderdi, biseyler siparis etti. Kisacasi blog sarap keyfimi ...etti :). Mahalleli artık beni tanıyor, işaretle anlaşmaya çalışan dünyalı olarak. Anneannem tadında bir komşum var. Birazdan aşağı çorba getirecek sanki.

Gelecek 2 yıl için bugün enerji topladım. Sanki doğma büyüme Barselonalıyım da etrafı görüp keşfetmeye ihtiyacım yok gibisinde bütüüüüün gün evde oturdum. Pilav fasulye diyetine geri döndüm, bir süre elimden başka yemek çıkmayacak gibi. Bahçemden incir koparıp yedim. Biraz domates ektim, yanına az biraz nane(!). Ispanyolcamı bahçedeki çiçeklerle geliştirebilirim belki. Bu bahçede oturunca insanın pek dışarı barlara diskolara akası gelmiyor, hal böyleykende İspanyolca için tek adres 2. anneanne yada avokado ağacı...

Mekanım distrito de Sarrià-Sant Gervasi ile Gracia arasında. Gracia entelimsi barların olduğu salaş bir yer (hani evden çıkmıodum?) Gervasi ise daha residential, daha temiz -posh- bir semt. İki yer arasındaki stratejik konumumun önemi şudur ki -her teldenim-

Kocaamann bir İspanyol grupla yemeğe çıkıyorum şimdi. byebye avokado.

2 comments:

  1. Canim hadi hayirli olsun, cok sevindim sirin sirin yerlesmene...

    ReplyDelete
  2. ben sevinmedim.. bence hala geri donebilirsin??? donmez misin? :(

    ReplyDelete