Wednesday, June 3

Fair Wind


Konu geregi rengimiz yesil olmali.

Beylerbeyi'ndeki sevimli ofisimde, masama X tarafindan konuslandirilmis oyuncak ruzgar turbunun arasindan mavi yesil manzarami seyrediyorum. Artik neredeyse bir muhendis kivamindayim bu ruzgar gulleri konusunda. Olee Ayvalik sahilinde 90 yasinda amcamlarim sattigi gibi pek de renkli pek de sevimli olmadiklarini X sayesinde kesfettim. Okuyun ogrenin dedi, sonra sahaya cikicaz, binicez otobuse daglara taslara cikicaz, kene ilaclari hazir olsun dedi. Okuduk ogrendik. Barselonaya gittik, potential class mate'ler ile tanisildi, baktimki herkes diline dolamis bir renewable energy... Oh benimde havamdan gecilir mi... Interview da yazis da yazis... green de green. hop accept. Bizim X bir bilse ondan ogrendiklerimi Ispanya'da elaleme satiyorum. Benden soylemesi: Cool olmanin yolu greenden gecer bundan boyle.

Sanirim haftaya gidioruz sahaya, bol ruzgar, 1000 m yukseklik, traktor tepesinde, ac susuz... Ruzgar nereye ben oraya vaziyetleri. Sikayet etmiyorum cunku seems to be the hot thing around the block, kariyer degistirme fikircilerine duyrulur.

Bunlarin arasinda su kayagi yapmak sanki pek bir eglenceli olur!


No comments:

Post a Comment