Tuesday, June 30

iYSH!



Hani ben demistim ya size, Ispanya gittim, okula kabul oldum, 2 ay sonrada Barselona'da ki yeni hayatima baslayacagim diye... Hah, iste o mevzu. Kismetse tabii. Ispanya'ya ogrenci vizesi alabilmek her yigidin harci degil. Ehe abla bak benim kabul mektubum var, sabikamda yok, ehe hadi bana bi vize cak deyince olmuyor. Gidiyorsun giriyorsun o nezih konsoloslugun onunde kuyruga. oturmak icin cicek saksilari var. yane! gunes in altinda konuslan bekle babam bekle. Pozitifsin, belgelerin hazir, ortalikta birbirini 'ay su koydunuz mu, ay ben bunu bulamadim' diyen kitipyozlara 'ay bayma git basimdan' tripleri cekiyosun. Havalisin :)

Iceri giriyorsun ki, o da ne! Amerika'dan sabika kaydi getirrrrrr diyor. Kal geliyor, tutuluyosun, kafayi vize memurunun omzuna koyup derin hickiriklar... Ah ben demiyorum bosuna ben pismis tavukum diye. O da yetmiyor, git bunu Amerika'dan apostilletde getir diyorlar. Oha diyorum. Cus. Naaaptin sen? Sen naaptini gec de, ben naaptim? Ben nerde yanlis yaptim? Size anne diyebilir miyim? Ya sabir. Bu kadar aci cekmeye heralde Barselona'nin yarisini benim ustume yaparlar diiiimiiiiii. Pensilvanya polis sefini serifini nehaltsa ariyorum, derdimi anlatiyorum, me lives in Turkey, man diyorum. Do you have access to a computer diyor. Yok diyorum, ben gittim okula Amerikanyada simdi gitcem Ispanyaya mba falan ama computer heeecc duymadim. tovbe.

Ben annemin karnindan cikarken solumdan mi kalktim nooldu ya?Anne?

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete